niedziela, 23 października 2016

Cukinia w panierce

 Szybkie do przygotowania i bardzo smaczne danie z cukinii :) Wspomnienie z dzieciństwa. Nie należy do kategorii dietetycznych, ale naprawdę warto- Zapraszam!


Cukinia w panierce

Składniki:
  • średnia cukinia
  • sól, pieprz
  • panierka
  • jajko rozbełtane z dwoma łyżkami mleka
  • olej do smażenia
Przygotowanie:
  1. Cukinie myjemy, obieramy i kroimy na 1cm plastry. Przyprawiamy z obu stron. 
  2. Rozgrzewamy olej.
  3. Każdą porcję cukinii obtaczamy w jajku i panierce. Smażymy na rumiano.
  4. Podajemy na ciepło- Smacznego!

5 komentarzy:

  1. Ooo! to może być sposób na cukinię! Ja na co dzień gotuję z aplikacją kcalmar, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cukinię najpierw trzeba posolić, odstawić i wycisnąć z soku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kroję w plastry, lekko doprawiam i od razu smażę :) jest idealna , pozdrawiam

      Usuń
  3. Lubię taką cukinię, a super też smakuje w cieście naleśnikowym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłem cukinie z przepisu i wyszła pyszna. Dodałem od siebie zioła na wątrobę - to taka moja mieszanka, która podbija smak potraw i pozytywnie wpływa na mój organizm

    OdpowiedzUsuń

Dodaj swój komentarz