środa, 23 września 2015

Kilka słów na rozgrzewkę.

Witam serdecznie wszystkich, którzy trafili na mój blog. Już od dłuższego czasu zbierałam się do rozpoczęcia tej wspaniałej przygody jaką niewątpliwie jest blogowanie. W końcu udało mi się zebrać wszystkie pomysły, które gdzieś biegały mi po głowie i oto jestem :) . Chcę podzielić się z Wami kilkoma dziedzinami, które zajmują mnie i są mi bardzo bliskie.



1. Gotowanie- zawsze szukam przepisów, które nie są banalne, trudne oraz drogie. Moja przygoda z gotowaniem zaczęła się trzy lata temu, więc jeszcze wiele przede mną. Zapraszam Was, abyście razem ze mną wyruszyli w podróż odkrywając nieznane! ;)

2.  Nauka języka niemieckiego- kilka lat mieszkam w Niemczech razem z moim mężem i synkiem. W prostych rozmowach potrafię się komunikować, ale nie satysfakcjonuje mnie to. Uważam, że stać mnie na więcej. Dlatego będę dzielić się z Wami ciekawymi zwrotami oraz przydatnymi słówkami, które wzbogacą znajomość podstaw języka niemieckiego

3. Pracowanie nad własnym ciałem- od kilku ładnych lat staram się zdrowo jeść-zdrowo żyć. Różnie bywało z wytrwałością tych postanowień, dlatego też chciałabym abyście Wy drodzy czytelnicy byli mi dodatkową motywacją. Systematycznie będę dzielić się z Wami jakie ćwiczenia wykonuje oraz jakie udało mi się osiągnąć efekty.

4. Inne- w tej zakładce troszkę różności a przede wszystkim mojej twórczości ;) od małego towarzyszy mi przelewanie uczuć i emocji na papier. Zwykle przejawia się to w tworzeniu wierszy lub rysowaniu. Chętnie podzielę się i przyjmę opinie i komentarze o moich tworach ;).

Troszkę nakreśliłam tematy, które chcę poruszać na moim blogu. Mam nadzieję, że szybko zarażę Was tym...
                        ...co mi w duszy gra! 

pozdrawiam gorąco :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodaj swój komentarz