czwartek, 3 grudnia 2015

Kotleciki drobiowe z majonezem

Pyszne i bardzo szybkie. Pasujące na prawie każdą okazję -kotleciki. Zachwycają podniebienia nie tylko najmłodszych ale tych całkiem dużych też ;) To przepis z kategorii tych do których się wraca z przyjemnością :) Zapraszam!
 


Kotleciki drobiowe z majonezem.

Składniki:
  • podwójna pierś z kurczaka
  • 2 jajka
  • 2 łyżki majonezu
  • 2 łyżki mąki
  • olej 
  • sól, pieprz
Przygotowanie: 
  1. Fileta z kurczaka pokroić w średniej wielkości kostkę.Wrzucić do miski.
  2. Dodać jajka, majonez i mąkę. Przyprawić. Dokładnie wymieszać.
  3. Kłaść na rozgrzany olej. Smażyć na rumiano z każdej strony.
  4. Ściągnąć z tłuszczu, osączyć na ręczniku papierowym.
Gotowe! Można podawać z ziemniakami lub ryżem oraz z prawie każdą surówką np Colesław.

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. proszę się podzielić jak smakowało :) pozdrawiam,

      Usuń
    2. dodać to tego 2 drobno pokrojone cebule i 3 ząbki czosnku a zamiast maki zwykłej dodać ziemniaczaną to dopiero pychota. ale ten przepis tez jest smaczny :)

      Usuń
  2. Ja daję jeszcze starkowany żółty ser :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sa pyszne synowa dodaje jeszcze troche zielonej pietruszki moj wnuczek je uwielbia sa bardzo dobre





    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój synek też za tym przepada :) Prosto i pysznie :)

      Usuń
  4. Robiłam na urodziny , goście byli zdziwieni racuchy na urodziny też coś , do póki nie spróbowali , stwierdzili że są przepyszne ,, bo to prawda pychotka ,,

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze dodaję 2-łyżki startego żółtego sera dopiero pychota

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda pysznie! Ostatnio sama robiłam podobne kotleciki dla rodziny. W trakcie robienia okazało się, że nie mam jajek. Musiałam zrobić kupić je online, dowóz zakupów jest teraz bardzo szybki, nie minęło nawet 30 min, a zakupy z supermarketu były pod moimi drzwiami.

    OdpowiedzUsuń

Dodaj swój komentarz